Menu
EUR
  • Gratis verzending vanaf € 400,-
  • Voor 16:30 besteld, morgen thuis, mits op voorraad
  • Direct contact? Bel: +32 (0) 51 49 59 69

Verzenden & retourneren

 

Verzenden

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Informatie over de status van uw bestelling vindt u, naast de verzendbevestiging die naar uw e-mailadres gestuurd wordt, ook in uw account. Als u inlogt met uw account vindt u een overzicht van uw bestellingen met de status van uw bestelling. Als het geld niet ontvangen werd, dan heeft uw order de status van ‘Wachtende’.

Zolang het artikel de bestelstatus ‘Wordt Verwerkt’ heeft, betekent dit dat wij bezig zijn om uw bestelling in orde te maken in ons distributiecentrum. Nadat uw bestelling is overgedragen aan de bezorgdienst verandert de status in uw account naar ‘Verzonden’.

Uw bestelling wordt verstuurd met een traceercode en dan kunt u de bestelling volgen door op de link van de traceercode te klikken die u per mail werd verstuurd.

Wij streven ernaar om uw bestelling zo snel mogelijk te laten bezorgen. Is het langer dan 4 werkdagen geleden dat uw bestelling de status ‘Verzonden’ heeft en heeft u de bestelling nog niet ontvangen, neemt u dan contact met ons op. Als deze periode korter is dan 4 werkdagen, verzoeken wij u vriendelijk om geduld. Het is namelijk mogelijk dat uw pakket binnen deze termijn alsnog bezorgd wordt. Ook is het mogelijk dat de bezorger uw bestelling heeft afgeleverd bij uw medebewoners of bij uw buren. Hierom verzoeken wij u om bij uw buren of medebewoners navraag te doen.

Retourneren

Voordat je een artikel retour zendt, moet je in het bezit zijn van een retournummer. Je kunt een retournummer aanvragen bij onze klantenservice.

Partners kunnen een RMA aanvraag plaatsen door een e-mail te sturen naar [email protected], dit moet volgende gegevens bevatten;

  • Merk, type, serienummer en MAC adres van het toestel
  • Indien het toestel niet is uitgerust met een MAC adres, gelieve het Serienummer op te geven
  • Een duidelijke vermelding van DOA, RMA of TERUGNAME
  • Een duidelijke omschrijving van het defect (bij DOA/RMA) of de reden van terugname
  • Factuurnummer ICT Distribution Belgium

 

U zal een document ontvangen die u dient te vervolledigen en dan ontvangt u het retournummer en kan u het artikel terug zenden naar:

ICT Distribution Belgium bv
Tav Dienst Retour (RMA nummer)
Generatorstraat 42
NL-7556 RC HENGELO

Zorg er steeds voor dat de goederen goed verpakt zijn in hun originele verpakking en dat u bij verzending vraagt om een handtekening.

 

Garantie

Garantie op toestellen is enkel geldig op toestellen die niet -of niet correct meer functioneren en gebruikt werden volgens de door de fabrikant voorgeschreven voorwaarden.  De aankoopdatum van het toestel moet binnen de geldende garantietermijn vallen.  Toestellen zullen gerepareerd, vervangen of gecrediteerd worden volgens de richtlijnen van de fabrikant.

  • Indien het probleem waarvoor u RMA aanvraagt, niet kan worden gereproduceerd door onze technische dienst zullen € 50,00 (excl BTW) onderzoek -en retourkosten in rekening worden gebracht
  • Indien het probleem kan opgelost worden door het vervangen of upgraden van de firmware zullen € 50,00 (excl BTW) onderzoek -en retourkosten in rekening worden gebracht
  • Problemen veroorzaakt door bliksem, water -en valschade niet gedekt worden door garantie. Alle hieraan verbonden kosten moeten verhaald worden op de verzekeringsinstantie van de eigenaar van het toestel

 

Kies uw taal
Kies uw valuta

Mijn account

Wachtwoord vergeten?

Recent toegevoegd

Totaal excl. btw
€--,--
Bestel nog voor €--,-- en de verzending is gratis
0
Vergelijk
Start vergelijking

Dit artikel is toegevoegd aan uw winkel wagen!