Een headset die gebouwd is om lang mee te gaan
Medewerkers in contact centers zijn ambassadeurs van uw merk, dus voorzie ze van de juiste middelen en geluidskwaliteit die ze nodig hebben om dat met verve te doen.
Jabra Biz 2300 is gebouwd om te overleven in veeleisende contact centers, waardoor u de headset minder vaak hoeft te vervangen. U en uw team zijn daarom beter bereikbaar, waardoor de 'total cost of ownership' lager is.
- De verstevigde kabel gaat langer mee in contact center-omgevingen en is beschermd tegen wielen van stoelen, scherpe voorwerpen en gewoon dagelijks gebruik
- De onbreekbare microfoonarm kan 360 graden gedraaid worden. Dat noemen wij FreeSpin™.
De hele dag comfort voor medewerkers
Het extreem lichtgewicht en onopvallende ontwerp zorgt ervoor dat medewerkers minder snel vermoeid raken en productiever kunnen werken.
- Weegt maar 49 gram in de monoversie en maar 68 gram in duo
- Met de verstelbare hoofdband en microfoonarm vindt u de perfecte pasvorm
- Met de controller kunt u het volume regelen, de mute-stand activeren en meer
- PeakStop™-technologie kapt geluidspieken af voordat ze uw oren bereiken: Geluiden boven 118db worden gefilterd.
Geluid van wereldformaat
Natuurlijk klinkende gesprekken en grotere klanttevredenheid vereisen zowel uitmuntende onderdrukking van achtergrondgeluid in het oor van de medewerker als een geluidsonderdrukkende microfoon die ruis door blazen voorkomt. De Jabra Biz 2300 heeft beide.
- HD Voice-technologie zorgt dat u de andere partij altijd luid en duidelijk verstaat
- De luidsprekers reduceren omgevingsgeluid, zodat u zicht kunt concentreren op het gesprek
- Speciaal ontworpen “air shock” geluidsonderdrukkende microfoon elimineert hevige ademgeluiden en de hinderlijke geluiden die vaak hoorbaar zijn tijdens gesprekken.
Datasheet Jabra Biz 2300