Stapt uw contactcenter over naar softphones of overweegt u dit? U investeert in contactcenterapplicaties - op locatie of in de cloud? De Jabra Engage 50 is de ideale digitale headset om uw klanttevredenheid te verhogen.
De Jabra Engage 50 is voorzien van een krachtige processorchip in de oorschelp, die geavanceerde functionaliteit biedt, waaronder gespreksanalyse.
Alle Jabra USB-headsets en speakerphones werken met alle populaire online voice call services.
Onze producten werken rechtstreeks uit de verpakking* en stellen u in staat een perfect geluid te combineren met ongekend comfort. Controleer compatibiliteit met alle systemen.
Digitaal geluid voor de helderste gesprekken
Een uniek 3-microfoonsysteem met intelligente geluidsonderdrukking filtert achtergrondgeluid en ademhalingsgeluiden weg, waardoor bellers een superieure ervaring krijgen. Stereogeluid en super wideband bieden levendige, levensechte gesprekken - met de hoogste niveaus van gehoorbescherming voor werknemers.
Betere gespreksbediening voor meer efficiëntie
Met de accessoire voor gespreksbediening kunnen werknemers met één druk op de knop het volume regelen, de mute-stand activeren, snelkiezen, oproepen beantwoorden en beëindigen en statuslampjes bijwerken. De bedieningseenheid is eenvoudig in het gebruik en ontworpen om op zijn plaats te blijven.
Onderbrekingen worden verminderd en de focus van werknemers worden verbeterd
Meerkleurige statuslampjes op beide oorschelpen zorgen ervoor dat onderbrekingen tot een minimum worden beperkt. De statuslampjes zijn meer dan alleen een in gesprek-lampje: ze kunnen worden aangepast aan specifieke behoeften*. Indrukwekkende passieve geluidsonderdrukking verbetert de focus van werknemers. * Jabra SDK
Gebouwd voor grotere tevredenheid van uw klanten
Engage 50-headsets zijn ontwikkeld door Jabra en bevatten 3 patenten voor technische innovaties. Er zijn 54.280 manuren besteed aan de ontwikkeling van dit product, met intensieve tests in de laboratoria van Jabra.